heeelg!

var ett tagsen jag skrev nu, faktiskt!
ska försöka skriva mer på bloggen :)
har väll inte hänt jättemycket heller..
eller..
i torsdags fick vi tillbaks matteproven..
och jag måste skryta om att jag fick VG!
helt sjukt!
som kanske inte alla vet, är jag _sämst_ på matte!
haha. var tvungen att säga det.

och skrev en dikt på svenskan.. vet inte vad jag tycker om den..

"Det är som en dröm.
Så fin en dröm kan bli.
Det är sådär overkligt, som drömmar är.

En dag, efter veckor bakom lögn.
Fick du mig att inse,
att det bara var en dröm
."


Idag är det lördag och jag ska på min konfalärares vigsel om en liten stund :D
fysjutton vad roligt!

men nu måste jag fixa mig lite till,
pusshej!

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0