UNDERBARDAG.

första april idag då :)
vår lärare lurade oss. hahaha.
jag hatar första april o:
jag lyckas aldrig lura nån.
och gör jag det, blir dem bara sura på mig.. haha.

idag var jag jätteglad!
alla kompisar som är underbara.
och på fredag träffar jag per.
och idag hade jag inte några
himla negativa tankar om mig själv..

tog massa bilder innan :)
lägger in de flesta jag fixade lite och så












<3

Skriv till mig!
Postat av: ottilia

2:a bilden uppifrån, jättejättejättefin! :*

2009-04-02 @ 20:11:31
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: annaaablom.

jättefina bilder!

sötemilia och söthundar :)

2009-06-18 @ 22:18:57

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0