Friiida.

Skola idag då.
Hände inget roligt eller speciellt,
så behöver inte direkt skriva nåt, haha.

Sen åkte jag iallafall till stan med frida ! :)
Vi kollade runt lite, och jag köpte ett par skor !
Haha, en sjukt gullig kille på stan, eller hur frida ? ;)




Måste köpa några skor utan klack också :o
Haha, men finns typ inga snygga ?
Ingen som har nåt tips ?

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen,
äta lite och kolla på tv.
Sen ska jag sova, om nån bryr sig :D

Gonatt !

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg du har , o skona var mkt sööta!:)

2009-08-24 @ 20:45:30
Postat av: fridah.

fett fina skor & lätt att killen vart gillig ! :d

tack för dagen <3

2009-08-26 @ 15:55:17

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0