Lars winnerbäck

Hej bloggen !
Var som sagt på lager för några dagarsen,
kommer kanske bild på byxorna jag köpte
när mamma sytt upp dem (:
Dem var lite långa.

Och i förrgår vaknade jag av att elin smsade mig,
och frågade om jag ville hänga med till hennes moster stuga.
Självklart ville jag det !
Hennes stuga var jättefin och jättemysig ! :)
Vi solade lite, var ute och fiskade (för första gången i mitt liv, hah),
bastade och hade det bara bäst.
Här kommer lite bilder från hennes stuga då :)






Hahah, helt ofixat hår och allt, jao (;


Och här har ni världens bästa elin också ! :D







Och igår var jag vid vätterstranden ett bra tag.
Solade och tog ett dopp !
Det var hur kallt som helst, men iallafall, haha.
Sen fixade jag lindas blogg nästan hela kvällen ;)
kolla gärna in den !
www.liindanordwall.blogg.se

Just nu sitter jag då och lyssnar på lars winnerbäck
och har precis ätit :)
Mamma tjatar om att åka till vätterstranden idag igen,
får väll göra det då, måste ändå få lite mer färg
och det är himla fint väder :)

ha det bra !
puss


Skriv till mig!
Postat av: Sanna

sv: du är söt! :D <3

2009-08-07 @ 13:49:06
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: elin alstermark.

hahahahaha, fett stek är jag! :D

2009-08-11 @ 18:18:41

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0