White chicks

En liten stund efter att jag skrev förra inlägget,
åkte jag till julia, där elin också var.
Vi gick ut på en promenad, dansade på bron,
pratade med nån engelsk snubbe (haha),
kollade på tv och klagade på mobilreklamer :D
Hahah :)
Tack för dagen tjejer, ni är bäst!



Nu ska jag ta på mig myskläder,
dricka smoothie och kolla på white chicks.
Den verkar galet rolig, haha.




Puss, godnatt !


Skriv till mig!
Postat av: christoffer ;D

meh, haha white chicks är grymt gammal och GRYMT jävla rolig :D

2009-08-03 @ 16:06:32
Postat av: elinalstermark.

white chicks <3



tack för dagen. :*

2009-08-03 @ 18:44:30

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0