god jul!

God jul alla (som läser detta) :D
Hoppas ni får en underbar jul med massa paket :)

Idag.. om ett antal timmar så ska jag ner till mormor & morfar.
Där är även kusinerna. Så firar vi jul där, som vi alltid gör.
Juldagen ska jag till Farmor och Farfar, så är mina andra kusiner där, förhoppningsvis.
Annandag jul är det hem till mormor igen.
Förstår faktiskt inte varför, men aja.

Hoppas inte tomten kommer i år.. Jag är livrädd för folk som klär ut sig,
t ex tomten.


Den 28e ska jag nog träffa älsklingen.
Och firar nog nyår med honom också! :)

Men kommer ju självklart uppdatera så mycket jag kan.
Har blivit väldigt dålig på det på senaste.
och glömt läsa massas bloggar. Har nog långt över 200 inlägg på bloglovin. lovely.

Gonatt nu.

Inte bara jag som gillar snö :*



Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0