krulltott på G!

Gjorde mina cupcakes innan.
Dem smakar bajs och ser inte så snygga ut.. Så nån bild blire inte!
haha. Men dem duger nog till min klass, får vi hoppas!

Nu har jag precis lockat håret med papperpåsar :)
Eller satt i dem i håret, eller vad man säger.
Funderar på om jag ska ta ut dem senare eller imorgon..
Lite obekvämt att sova med det och så, men får se hur det blir.


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder eller någon video på hur man gör lockar med pappers påsar? :)

2009-12-16 @ 16:59:27
Postat av: felicia

haha. bajs. yeah!

2009-12-22 @ 23:54:47
URL: http://jacobsson.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0