elin 15 år & morfar 70 år!

igår var jag med tjejerna!
elin, lilli, sanna, stina, julia, frida och jacqueline :*
åhfysjutton vad fina dem brudarna är.
jag älskar er!
vi åt på chili thai, eftersom elin fyllde 15 år!
GRATTIS!
det var hur roligt som helst!
hade inte kameran med mig så det blev inga bilder :(
men elin hade med sin nya, sexiga kamera,
så kanske ber henne skicka sen, och lägger in nån bild här :)
får se!


sen idag var jag på restaurang med släkten,
för morfar fyller 70 år idag!
grattis världens bästa morfar!






förrätt


varmrätt


dessert




mamma, pappa, jag, morfar, mormor, morbror, broder, morbrors fru
och kusinerna där framme.
(mitt hår är platt och jag ser gravid ut.)


resten av kvällen har jag inte mått super.
men ska väll sova snart..

puss

Skriv till mig!
Postat av: elin.

åh, tack för dagen! jag älskar dig.

2009-02-22 @ 14:20:58

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0