inte skrivit på länge..

ja, var några dagarsen jag skrev.
har glömt bort det nästan.
och gjort lite andra saker :)

onsdag - var me camilla,
vi typ chillade och gjorde inte så mycket.
på kvällen kollade jag på popcirkus och
markus krunegård var me :*     han är galet bra.


torsdag - följde me joel och repade.  :)

fredag - jättejobbig dag.
men alla kompisarna var underbara.
elin, sanna, frida, jacqueline, julia, stina.
ni finns verkligen när man behöver er.
tack för ni fick mig klara mig igenom dagen.
går tydligen ett "rykte" om massa skit och så.
men det var inte sant, som tur var..

och var även två månader för mig och joel :*
jag älskar dig mer än du anar.
du är mitt allt och jag tänker aldrig släppa dig.

lördag - var me joel hela dagen!
var verkligen u n d e r b a r t ! <3

söndag, idag - är me camilla just nu! :D
vi har fotat lite, ätit godis och så :)



vår ? :*
jag hatar vinter,
och hoppas det blir varmt snart!

nej, nu ska jag inte skriva mer! :D

puss

Skriv till mig!
Postat av: annablom, <3

vad hände i fredags? :( <3

2009-02-02 @ 14:55:51
Postat av: JuliaMicu <3

finaste bilden! <3

2009-02-02 @ 16:31:14

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0