lat lördag

idag gick jag upp runt 10 typ.
vid 11 åkte jag och mamma in till stan.
skulle titta på glasögon till mig..
hittade 4 par, som jag har hemma nu och provar :


har behövat ha glasögon över ett år snart.
fast bara när jag kollar på tv och i skolan typ.
ni får gärna säga vilka ni tycker ser bra ut :)
tror jag ska ha de största i högra hörnet
och sen några av de två lite mindre i vänstra hörnet.. vet inte vilka än.
så gick jag och mamma på stan liten snabbis.
fick dethär då :

hårfärgen är typ rödbrun.
hoppas det blir bra :)

sen har jag bara suttit hemma och latat mig.
smsat massa me joel också. :*


mami är bäst :'D

men nu ska jag kolla på melodifestivalen,
klaga på alla låtar och äta chips och sånt :D
puss

Skriv till mig!
Postat av: Julia Micu

Vill du bli röd brun? :O

najs bruden <3

2009-02-08 @ 21:54:10

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0