nej, inte studiedag..

jag gillar inte studiedagar.
dom är deppiga. speciellt när man inte har nåt att göra.
mamma slutar sent.. och alla kompisar är upptagna.
tror jag drar till camilla ändå.. räddare i nöden, yez.

var inte i skolan igår heller..

så kom joel och tog hand om mig.

det var perfekt.

(det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu
)

nu ska jag bara duscha, fixa mig,
gå ut en sväng me vovven och dra till camilla..

seg text, men skitsamma.

puss.


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0