onsdag, torsdag & fredag

var med julia i onsdags! :)
det var mysigt!
var ute i snön och fotade!
i bara t-shirt/linne. håller på att bli sjuk :o
är jätteförkyld, nysigt ca 20 gånger idag, seriöst.
vill inte va sjuk nu :(



efter det åkte jag i på synundersökning,
lämnade in glasögonen.
så nu får jag dem om ca en och en halv vecka!

och igår gjorde jag inte jättemycket..
kollade på en film, ("hard candy", JÄTTEkonstig film..)
läste och bakade med mamma.
amerikanska muffins med chokladbitar & banan i.




sen idag gick jag på stan med lilli en liten stund.
det var ju lite lagom kul, haha.
köpte present till joel till alla <3s-dag  (a)
några öronhängen och läppglans blev det också :)

laddat ner lite miss li, veronica maggio & anna ternheim.
har man bra musik kan man städa lite.. :D
så ja.. får väll göra det lite fint här och så.
sen blir det let's dance!  :D

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0