onsdag

det känns precis som fredag!
jag längtar tills helgen.
ska inte göra nåt speciellt tror jag,
slipper ju skolan och ta't lugnt iallafall.

jag mår verkligen bra nu.
tack vare joel, och alla kompisar.
allt rullar på, och det som inte gör det,
det löser sig. jag lever livet! :D

igår var jag på A6 med lilli!
köpte leggins och några jeansleggins.
dom var dock så stora, så det såg ut som vanliga byxor.
hade mycket mer pengar på kortet,
än vad jag trodde, så jag vart glad :)

idag var det en konstig dag.
man fick välja vad man skulle jobba med för ämne typ.
läraren blev sur att jag inte valde matte..
blev sv/so & hkk för min del!
jag och lilli misslyckades ganska rejält på hkkn (a)

imorgon ska jag va me joelälsk!
ska hem till han,
sen får vi se vad vi hittar på där (;

för övrigt är det exakt en månad kvar till
alla hjärtans dag idag.
tills dess ska jag försöka hitta en kille till lilli.
haha :o
jag och joel hittar förmodligen på nåt <3

nu ska jag sova.
eller.. smsa tills jag somnar ungefär!

ha det bäst.
gonatt <3


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0