två veckor tills lov

vecka 5.
bara denna veckan, sen en till vecka.
sen lov. haha.
med lov betyder det att sitta hemma,
ha skittråkigt och va me kompisar typ 2 dagar.
jag vill hitta på nåt roligt detta lovet :(

ska inte bli alltför aktiv här.
behöver inte skriva varje dag.

mamma var nyss skitsur över att jag inte
lämnat in nån lapp i skolan.
skällde på mig och massa.
men det är lärarna som inte har koll.
jag lämna in den för en veckasen!
överreagera gjorde hon också.
blir så trött på att allt som händer på mammas jobb,
all den ilskan tar hon ut,
här hemma.

jag funderar på att gå och läsa en stund.
när blodsbanden brister.
och kanske smsa lite.
eller kolla på OC eller nåt.
orkar inte sitta här mer!

<3
anna ternheim - you mean nothing to me anymore
anna ternheim - shoreline
miss li - high on you
miss li - i'm sorry he's mine
sjukt bra låtar :*

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0