fin dag!

skolan idag var inte jättejobbig.
lilli gör varenda dag rolig.
var även föräldramöte idag,
fick hem nån frånvaro lapp.
mamma börja fråga direkt såklart!
men ursäkter är min grej,
så jag slingra mig ur lite saker (;
hahaha.
var också på A6 efter skolan me lilli.
sjukt roligt!     jag älskar dig.

köpte dethär :

     

jeansleggins
svart linne
toffsar
volympuder (
nåt)
värmeskydd


riktigt nöjd med sakerna :D
hoppas volympudret funkar och så!
mitt  hår  är  så  tråkigt! haha.
volym mastern funkar ganska bra iallafall.

inte använt den jättemycket än :*

förövrigt lever jag livet just nu.
morfar mår ganska bra, pigg och sådär.
(fick ett lite småsött sms :))
hemma är det hyfsat lugnt osv.
jag mår bra.


men nu måste jag sova,

om jag ska orka me skolan imon!
trots allt onsdag (<3)
gonatt <3


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0