Grattis pappa !

Idag fyller då min pappa år !
Och jag får väll tvingas gå och äta tårta snart, haha.

Jag har egentligen inget speciellt att skriva.
Förutom att jag saknar alla..
Sanna, Elin, Julia, Jacqueline, Stina, Frida, Anna och alla :o
Får se om nån är ledig nån dag, :)

Jag har haft lagom tråkigt i några dagar nu,
men jag orkar inte sitta hemma :(
Hör gärna av er om ni vill träffas.

Jag har en liten OC-period nu,
och ska kolla igenom alla tre säsongerna :)
vill ha fyran också.. ska se om jag kan fixa det :D


Skriv till mig!
Postat av: amanda

då är vi två! jag håller också på att gå igenom alla tre säsongerna, dock har vi fyran också! :)

2009-07-20 @ 22:12:04
URL: http://tevebord.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0