Svensk sommar ?

Idag har jag kollat massor på OC.
Jag tror jag börjar bli en aning beroende av detdär, hah.
Snart kollat igenom hela andra säsongen ! :)

Lite senare ringde jag Erica och var med henne resten av dagen.
Jag fixade henne och fotade henne lite.
Bilderna kanske kommer imorgon,
om det blev någon bra, hah.
Sen var vi också ute och gick i regnet !
Supermysigt ju.

Jag tror jag ska installera the sims året runt nu,
som jag haft ett tag dock.
Hah, börjar bli en riktigt sims-nörd !

Men nu har jag nog inte nåt mer att skriva direkt..
Förutom att jag saknar alla :(
Synd att alla är upptagna nu på sommarlovet..
aja !

pussar

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0