Är det tisdag eller ?

Hahah, ja, jag blir helt veckovild nu när det är sommarlov.
Jag kom på att jag inte sagt nåt om mina betyg.
VG i hemkunskap, slöjd, musik och bild.
Bara praktiska ämnen, precis som förra året.
Men till min stora förvåning fick jag vg i matte också.
Det var det mest sjuka.
Jag hade fan ig i matte förra terminen !
Min måmo och måfa kom och hämtade mig efter avslutningen också
och de tyckte vi skulle fira det, så vi åkte och fikade :)

Jag har typ inget att skriva..
Så här kommer nån lista;

Ditt namn? - Emilia Starkenberg
Födelseår? - 1994
Hur lång är du? - 170 ungefär
Spelar du något instrument? - nej
Dina första tankar när du vaknar? - Beror på vad det är för dag typ. Och vad klockan är och så.
Vart befinner du dig just nu? - i mitt rum
Biter du på naglarna? - nej, aldrig gjort och kommer aldrig att göra :D
Vad har du för färg på kalsongerna/trosorna? - rosa
Har du några husdjur? - två hundar !
Är du singel? - ja
Vem är snyggast? - Benjamin McKenzie, hahah :D
Vem vet mest om dig? - lilli vet nog mest.. men ingen vet allt.
Vad vill du ha just nu? - kärlek, jordgubbar och mindre mensvärk ? :)
Rädd för? - clowner, spindlar, ormar, hissar, höjder osv.
McDonalds eller Burgerking? - burgerking
Sjunger du? - ja, men bara hemma.. i mitt rum.. där ingen hör :)
Vill du gifta dig? - ja
Kommer du överens med dina föräldrar? - joda
Din hårfärg? - mörkbrun
Skor du hade på dig idag? - mina söndriga converse
Vad sover du i? - min säng ? eller underkläder ?
Kläder du har på dig idag? - jeans, linne, kofta.
Favoritårstid? - vår eller sommar!
Favoritmat och dryck? - tacos och fanta.
Hur svarar du i telefonen hemma? - "hallå ?"
Hur svarar du i mobilen? - beror på vem det är, men oftast "hallå ?"
Sov du ensam inatt? - ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? - sov
Vad var det senaste någon sa till dig? - att jag ska städa imon och gå och lägga mig, typ.
Godaste glassmaken? - päron eller choklad tror jag.
Drömmer du mardrömmar? - ibland så..
Favoritklädsel? - vet inte riktigt.
Favoritgodis? - det mesta :D men choklad är kanske favoriten..
Hur många kuddar sover du med? - en
Längtar du mest efter just nu? - nån att krama !
Tycker folk du är snygg? - en del tycker väll det :)
Saknar du någon just nu? - OM jag gör.
Snus eller cigaretter? - nejtack.
Längtar du till din nästa födelsedag? - ja !
Är du blyg? - lite, ibland.
Har du använt någon hårprodukt idag? - ja, shampoo, balsam, värmeskydd och mousse (; haha.
Vad har du för planer till helgen? - jag vet inte :)
Viktigaste frågan, vem är bäst? - jag.
hahaha, nej, jag vet inte. :)


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0