Gonatt !

Har som sagt varit med lilli idag.
Vi satt på min altan, åt rabarber (och socker) och pratade
till klockan halv 12. Sen ringde hennes pappa och ville ha hem henne, haha.
Nu har jag suttit här en liten stund, och klockan börjar bli ganska mycket.

Jag skrev ju ett inlägg för ett tagsen om vad jag tyckte om bantningsmetoder.
Jag tog bort det, och ska skriva ett nytt.
Det inlägget var väldigt konstigt tycker jag, hah.
Men jag får se lite när jag skriver det.
Vill bara att en del ska tänka om lite..
Dock kommer det förmodligen inte fram till dem som det borde.. men iallafall.

Men nu borde jag nog sova,
klockan är över halv ett, hihi.
Gonatt !


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0