lasse lindh & the sims

Just nu sitter jag här vid mammas data,
lyssnar på lasse och chattar.
Ska nog ta och spela sims snart ;D
Blir nog bara att ta det lugnt idag,
har lite huvudvärk och vill nog bara vara hemma.
Och ja, jag är så dum och sitter vid datorn när jag har huvudvärk :D

Jag har faktiskt blivit riktigt bra på att skriva på bloggen.
Men det är inte så himla roligt när det är typ 3-5 st som kollar..
Och min blogg ser förövrigt väldigt tråkig ut.
Tror jag får be Sanna om hjälp igen, så hon kan fixa lite (a)

Blir det inte bättre, slutar jag nog skriva.
Känns så himlans onödigt.

pusshej !

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0