Lördag

Hej ! :)
Idag har jag träffat tea, det var mysigt.
När jag lämnat av henne vid bussen ringde Erica,
så kom hon till mig.
Hon tjatade hur mycket som helst om att åka och bada..
Hahaha, ni anar inte.
Och det är ju inte riktigt min grej att bada, men vi åkte iallafall.
Vi åkte till ramsjön, eller vad den heter ? :)
Först var det inga där, så det var gött.
Var riktigt skönt faktiskt !
Årets första dopp (;
haha.

Och juste jag åker till Kroatien på lördag istället för den elfte !
Om det är nån som bryr sig (:

Sen har jag bara tagit det lugnt här hemma.
Ätit lite godis, spelat sims och sådär.
puss

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0