KARLSKRONA

Var i Karlskrona i helgen då :)
åkte dit med lillis familj!
så sjukt bäst.
var skönt att komma bort från allt ett par dagar,
och inte tänka på nåt alls.. typ
Här kommer lite bilder då! :D













det var alla bilder från karlskrona :)
eller tja, inte alla, men iallafall.

idag hämtade jag mina glasögon, :)
och eftersom jag känner mig glad och snäll idag,
bjuder jag på två bilder!





hahaha, ja, jag bjuder som sjutton.
är inte särkilt seriös heller, som ni ser (;
men så ser dem ut iallafall!

nu ska jag väll skriva min svenska lite,
och kolla på tv.

ska nog inte skriva mer :o
blev himla långt med alla bilder.
men kommentera gärna och så :D

puss

Skriv till mig!
Postat av: sanna

du tar sjukt fina bilder!

jättesöt i glasögonen hii <3

2009-03-02 @ 20:42:18
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0