lite text..

jag vill bara ta all skit och slänga nånstans.

nånstans långt borta.

lägga allt bakom mig.

men det är inte så lätt, okej ?
jag behöver ingen som säger

att jag borde glömt detta för längesen.

tro mig. det kan jag vara utan.

det krävs mer än att låtsas kommit över det.


ingenting kommer någonsin bli som förut.

ingenting.
aldrig.

"jag älskar dig mer än något annat!"
pfft.. visst..


detta är det jobbigaste jag varit med om.
n å g o n s i n.
jag kan fortfarande inte fatta varför..
nej, det gör inte du heller..
men det var väll ändå du som gjorde det, eller hur ?..
utan vännerna hade jag aldrig klarat av det.
  detta har också fått mig inse vilka vänner som är äkta,
     och alltid finns för en!
         tack. ni är bäst.




för övrigt är min pluttis sjuk :'(   (min hund)
han opereras på torsdag..
allt går nog bra.. hoppas jag.
tycker ni alla håller en tumme för honom! (:

puss

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0