måndagmorgon

hej (:
kom på att jag inte skrivit på ett bra tag nu.
glömmer bort (a)

praoen är helt okej!
lite ont i benen bara :D
hahah.
annars finns det inte mycket att säga om det..
får baka massa och plocka disk. ungefär det.


fredags var jag på spelning!
(www.myspace.com/oscarsjostrand)
och bella sjöng också :)
var verkligen jättebra! o:

I lördags gjorde jag i princip ingenting..
var ute och gick med mamma lite bara :)

och igår var jag med camilla!

men nu måste jag fixa mig och så,
ha det jättebäst!
puss

juste!
tog några bilder påväg hem, på fredagen.
genom bilen!




Skriv till mig!
Postat av: annanana :)(:

jättesnygga bilder!

puss snygging :D

2009-03-25 @ 21:16:55

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0