onsdag !

Var hemma idag också. Orkade inte gå..
och jag mår lite konstigt.
Känns ibland som jag har feber.
Och får huvudvärk ibland, sen går det över nån minut senare osv.
Men nu är jag la "frisk"!
Har för det mesta kollat på tv idag och tagit det lugnt!
Tyra bank show och top model är grejen! (;




Nu är det långhelg och jag vill verkligen hitta på någonting!
Är det nån som är ledig och vill träffas, får ni gärna höra av er (a)

För övrigt längtar jag ihjäääl till skolavslutning.
Och så längtar jag tills konfirmationen också! :)
Sen kan jag äntligen vara ledig på fredagarna ! woho :D
hahah.


Hur som helst,
nu ska jag kolla på tv igen,
sen blire att äta tacos! :D
mumma!
puss

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0