we don't need anything






Såhär ser jag ut idag då.

Denna dagen har varit hyfsat slapp.
Först matteprov, gick nog bra tror jag!
Hemkunskap, inte alls länge. Fick bara tillbaks proven och åt nåt som vår lärare baltade ihop.
Sen satt vi i kyrkan, lyssnade på en glad präst och lite sådär.
Svenska - datasalen
Inställd engelska och börja SOn tidigare. Prov där också.

Vi har haft gräsligt mycket prov och jag har knappt orkat plugga, heh.
Nästa vecka är nästan likadan, sen är det nog lugnt med prov ett tag!

Imorgon ska jag på DH med elin. Träffa hennes kompisar och sådär.
Annars vetisjutton vad jag ska hitta på.

Skriv till mig!
Postat av: louise

vad söt du ska vara då! :D

jag vill också på DH =(

2009-11-27 @ 18:59:27
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt ditt söta linne? :D

Skit söt btw :D

2009-11-27 @ 20:54:30
Postat av: FEBB

haha söt du är! :)



nej är de... haha fan :P

2009-11-28 @ 11:32:10
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Alx

fan! du är sexigt snygg asså! jag blir alldeles kåt i dig! ;)<3

2009-11-29 @ 02:43:03
Postat av: Oslo

Sexig mama, fyfan.. sakerna jag skulle göra med dig bryden

2009-11-29 @ 22:04:45

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0