älskade skola !

Inte uppdaterat på några dagar,
men det är ingen som klagar, haha.


I fredags åkte jag till älsklingen iallafall.
Kollade på hans träning,
sen åkte vi hem, åt jättegod mat
och hade det bara bäst. ♥

Igår gjorde jag verkligen ingenting.
Gick runt i pyjamas hela dagen, hah !

Och sen idag var jag på återträff med konfan.
Hade lite tävlingar och sånt.
Måste säga att jag är riktigt grym
på att äta kex och sen vissla ;)

Imorgon är det då skola ..
Har faktiskt saknat alla !
Så det blir kul :)

Det var allt jag hade att berätta,
om min intressanta helg, hah ;)
Puss !

Skriv till mig!
Postat av: linda

jag har iallafall väntat på uppdateringen ! :)

hoppas du har haft en bra helg :* puss

2009-10-11 @ 21:17:12
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: anna

Åh vad kul, vi har ingen konfaåterträff :(

2009-10-12 @ 20:04:43

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0