ojojoj !

Kollade statistiken nyss,
och blev lite lätt chockad.
125 st. rekord !

Jag har inte alls många läsare,
men så poff, så många :)
Det var dock igår, men då kollade jag inte.
Ni kanske inte tycker det är alls mycket,
men för mig är det det ! haha :)

Jag försökte lägga upp en bild ..
Men det gick inte .. Vet inte varför det inte funkar faktiskt.
Aja, nu ska jag nog sova snart,
innan jag somnar framför datorn.

Imorgon ska jag ta tag i min städning på riktigt,
blev inte ens nästan klar innan.

Gonatt !


Skriv till mig!
Postat av: simone

Gud vad roligt :D Kul nä folk läser så man inte bloggar för en vägg :) Grattis! :)

2009-10-26 @ 10:43:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hellu (:

Jag förljer faktist din blogg.!

Jätte kul att läsa kan jag säga.

Puss&kram.


Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0