snö, melissa & frågestund

Idag vaknade jag och mamma bad mig kolla ut.
Min reaktion var några svärord.
Snö ? Nu ? Det är ju för sjutton höst ! Usch.

Men när jag logga in på spotify såg jag att
melissa horn släppt nytt album,
och blev lite gladare direkt, hah.
Där har ni länken, ni som är intresserade ;)
(den är under här, men syns bara inte!)
http://open.spotify.com/user/emiliastarkenberg/playlist/3DbZIZQPzT6caQQAdZFhq5


Och fick även en kommentar om frågestund.
Jag har inte alls många läsare, så blir ju inte många frågor,
men alltid nåt, antar jag !
Så okej, jag har en liten frågestund på min lilla blogg ! :)




Och nu vill jag ha massssssa frågor !


Men nu måste jag rusa !
Ha det gott !

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

hur har du lärt dig att ta så fina kort? :D ^^

2009-10-13 @ 16:13:17
Postat av: Sanna

va tycker du om sanna fogelberg ;)

2009-10-13 @ 18:53:09
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: linda

vad är det bästa du vet?

och vem står dig närmast av alla och vet mest om dig? :) <3

2009-10-13 @ 20:38:39
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: hanna :D

vad vill du bli? hur vill du att din framtid ska se ut? :)

2009-10-13 @ 21:53:07
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: evelina :)

hur har du fått en bild längst upp på bloggen ?

fattar inte hur man gör :S

men din blogg är jättefin! :)<3

2009-10-13 @ 22:49:04
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Simon

Lars Emilia varför är det inte kuuuul?

2009-10-13 @ 22:54:16
Postat av: Alx

Hur kommer det säg att du gillar kineser t.ex Alexander San? :P



Är Alexander San snygg, söt, gullig, omtänksam, ful, äcklig? Välj en någon utav dom!



Vad vill du att Alexander San ska bli bättre på eller ändra sig?



Älskar du Alexander San? <--- Skriv en lång text om han! :DdDDd

2009-10-13 @ 23:03:02
Postat av: Alx

Vad vet du om att jag älskar dig jätte mycket? <3



Detta skrev jag från mobilen :) du vet jag har internet :p whattawhatta!!

2009-10-13 @ 23:31:55
Postat av: Alx

Vad vet du om att jag älskar dig jätte mycket? <3



Detta skrev jag från mobilen :) du vet jag har internet :p whattawhatta!!

2009-10-13 @ 23:32:23
Postat av: anna

hur blev du och alexander tillsammans? :) (ja, ta det från allra första början! ;))



vad tycker du om din klass?

2009-10-15 @ 21:29:04

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0