svar !

Avslutar min lilla frågestund nu.
Var inte så smart att ha frågestund på min lilla blogg,
med så lite läsare, haha. Blev inte alls många frågor,
och de flesta är oseriösa av alex ! haha ;)
aja, here it comes ..

hur har du lärt dig att ta så fina kort? :D ^^
Jag har lärt mig själv. Jag har fotat ett tag,
och bara blivit bättre och bättre.
(Men tycker inte jag själv är så bra!)
Och tack :D


va tycker du om sanna fogelberg ;)

Ja, hon är ju lite speciell måste jag säga.
Men hon är verkligen en underbar kompis.
Man kan snacka med henne om allting,
och hon är så himla rolig !


vad är det bästa du vet?
och vem står dig närmast av alla och vet mest om dig? :) <3

Det bästa jag vet är nog min pojkvän & kompisarna. :)
Linnéa vet mest om mig, och vet inte vem som står mig närmast faktiskt.
Pratar med de flesta tjejerna i klassen ! 

vad vill du bli? hur vill du att din framtid ska se ut? :)

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill bli.
Men det skulle nog vara kul med nåt inom foto.
Men är verkligen inte säker !
Min framtid .. hm.
Bo i en mysig villa med alexander, två barn och
jobba som fotograf inom modeindustrin, hahah ;)


hur har du fått en bild längst upp på bloggen ?
fattar inte hur man gör :S
men din blogg är jättefin! :)<3
Det är inte så svårt !
Kolla på www.desginadinblogg.se !
Jättebra sida där det mesta står om designen på bloggen :)
och tack ! :D


hur blev du och alexander tillsammans? :) (ja, ta det från allra första början! ;))
Ja-adu .. Allt började med att jag hitta hans bilddagbok, och tyckte han var ruskigt söt.
Så jag kommenterade nån bild på honom.
Sen fick jag hans msn nästan direkt och vi började snacka en hel del, även på telefon.
Vi märkte nog båda två att det var nåt speciellt och vi träffades ganska snart.
Och när vi träffades, hade vi det helt underbart och började gilla varandra direkt !
Så det har gått ganska fort med allt :)
Jag är så himla glad att vi är tillsammans nu.
Han är verkligen underbar !


vad tycker du om din klass?
Jag är jätteglad att jag kom i den klassen jag gjorde !
Har kommit närmare Sanna och fått nya vänner.
Våran klass är verkligen rolig. Det känns som om alla har nästan samma humor och så.
Men ärligt talat kan det vara lite rörigt och stökigt ibland, hah ;)


Hur kommer det säg att du gillar kineser t.ex Alexander San? :P
Hahaha, du är knasig. (Ja, det är alexander som skrivit alla frågor !)
Tänker inte ens svara på dethär ;D


Är Alexander San snygg, söt, gullig, omtänksam, ful, äcklig? Välj en någon utav dom!
Han är verkligen allt. Går inte välja en ! :)


Vad vill du att Alexander San ska bli bättre på eller ändra sig?
Ingenting. Han är perfekt som han är !


Vad vet du om att jag älskar dig jätte mycket? <3
Mja, vet inte :$

Detta skrev jag från mobilen :) du vet jag har internet :p whattawhatta!!
Haha, tönt <3


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Hejsan, det är jag Knas-Alex .. fan vad jag tycker om dig asså!! du är bäst (L)

2009-10-15 @ 22:44:11
Postat av: Sanna

jag är bäst heheh. VI är bäst :D <3

du är speciell jao!

2009-10-16 @ 16:45:26
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är Alexander San snygg, söt, gullig, omtänksam, ->ful<-, äcklig? Välj en någon utav dom!

Han är verkligen allt. Går inte välja en ! :)



hahaha, emilia då! ;)



2009-10-18 @ 19:49:33

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0