en tråkig lördag

En riktigt tråkig lördagkväll dethär,
och jag vill inte veta vad alla andra hittat på för kul !
Hahah.

Sen läste jag även på en blogg
att Ane Brun kommer till jönköping den 26e september.
Jag vill såå gärna gå på det !
Frågan är bara vem jag ska släpa med, hah :)

Annars har jag inte mycket mer att säga ..
Jag är rätt sugen på att skriva nåt,
men vet inte vad .. :(
Aja, blir väll ett inlägg till om jag kommer på nåt, haha.

Annars ska jag väll sova snart.
puss


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

pick me

2009-09-20 @ 12:20:23
Postat av: hannaignell,

PICK ME :D

2009-09-20 @ 12:20:52
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0