sovmorgon ?

Godmorgon !
När vi äntligen har sovmorgon,
så glömmer jag bort det. haha.
När jag var helt klart och kollade på klockan,
så var det två timmar kvar tills bussen gick !
Sånt är verkligen inte kul.
Men nog om det :D

Igår var jag ledig på morgonen.
Min mamma jobbar på dagis,
och dem har typ ingen fotograf som tar
"klassfoto" typ. Så fick jag göra det istället :)
Rätt soft ;)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt ..
Kanske försöka fixa lite med bloggen :)

Och jag har fått många nya läsare och sånt !
Så himla kul :D

Väldigt osammanhängande inlägg ..
Då kan jag lika väl lägga in dethär klippet !


Calvin Harris, <3


pusshej :D

Skriv till mig!
Postat av: Sanna

det gick braa <33 du måste hjälpa mig med min desgign snart! din sjukt snygg nu :)

2009-09-02 @ 08:48:08
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det hände mig också ;P

2009-09-03 @ 07:47:17

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0