Fredag.

Idag började dagen med att mamma kommer in i mitt
rum och undrar vad sjuttsicken jag ligger där för.
Klockan är 8.
Jag går upp, slänger på mig kläderna och sitter och plattar mitt hår lite för länge.
Inte riktigt fattat att jag började 20 över 8.
Hinner inte äta något, utan får sticka ner direkt till skolan, halvspringa till klassrummet
och göra provet. Nationella prov för dem som inte vet.
Gick inte alls bra kan jag ju säga. Hungrig, trött och huvudvärk.
Aja.
Annars var skolan hyfsat chill idag, fredagar är inte så jobbiga.



Imorgon ska jag till Ullared.
Har en ganska lång inköpslista på massa saker jag ska köpa ;)

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0