Bröderna Karlsson & Donut bun.

Kom precis hem från bion.
Var där med mamma och kollade på Bröderna Karlsson.
Väldigt jobbig film om jag får säga det själv. Hela filmen var bara pinsam
och alldeles för förutsägbar. Visste precis vad som skulle hända nästan hela tiden.
En del scener var väl lite roliga, men det var mest drygt.
Iallafall vad jag tycker :)









Såg även på startsidan på blogg.se ett youtube-klipp om hur man
gör en frisyr så kallad donut bun.
Det såg väldigt enkelt ut, så jag prova direkt :D

Istället för att ta en strumpa, tog jag benvärmare,
så den blev större och så.

Tyvärr är det ganska slarvigt gjort och glömde en slinga på hörnet,
men men!










Skriv till mig!
Postat av: annablom

Jag (eller min syster.. ;)) har en grej man kan stoppa i håret så att det blir en sån frisyr :D

2010-08-10 @ 14:40:52
Postat av: alice

vad fint det blev!

jag suger på att göra saker med mitt hår, hehe..

2010-08-13 @ 00:23:02
URL: http://aaliicen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0