12. I min handväska.





I min handväska.


1. Nagelfil, ifall någon nagelkatastrof skulle inträffa!

2. Mp3, om jag någon gång råkar åka buss ensam eller något t. ex.
Och nej, jag är inte så cool att jag har ipod.

3. Lipcare Mix från Make up store. Superviktigt!

4. Läppglans från ungdomsmottagningen, haha.
Jag använder inte läppglans så ofta, men man vet aldrig, hah ;)

5. Mobilen. Har jag den inte i fickan så!

6. Nycklar. Jag har bara hemnyckeln.. Haha.
Elefanten är från Erica som hon köpte i Thailand,
den andra grejer har min söta kusin gjort.

På vardagar har jag självklart mina skolböcker med! :)


Update! Glömde plånboken, hahah.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0