24. Dethär får mig att gråta.





Dethär får mig att gråta.

Utan någon som helst tvekan - Djurplågeri.
Det är något av det värsta jag vet.

Jag förstår mig inte hur man kan ge sig på ett stackars litet oskyldigt djur?
Hur man kan dra av någons skinn medans den fortfarande lever?
Hur man har mage att kunna göra något så hemskt? Utan att känna nånting?
För det gör dem väl inte?
Jag är en riktigt djurvän. Jag har två hundar, som jag aldrig skulle kunna göra illa.
Råkar jag trampa på en tass eller svans, får jag riktigt dåligt samvete
och kan sitta och klappa den jättelänge, för att försöka gottgöra det.

Jag såg t. ex ett klipp en gång med en kille, som slängde ner en hund för en bro.
Jag grät. Och jag ville bara vara där just då, och slänga över honom också.
arg blir jag på djurplågare. Fyfan.


Skriv till mig!
Postat av: SUSANNAH

håller med.

mysig bild förresten! :)

2010-12-21 @ 17:53:10
URL: http://livetscharm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0