26. Mina rädslor.






Mina rädslor.
Ärligt talat är jag rädd för ganska många saker.
Ormar, spindlar, hissar, höjder, robotar, människor som bär maskar, är utklädda
eller bär stora dräkter som nallar t.ex.
Men värst av allt, det är clowner. Jag är så rädd att jag inte vet vad jag ska säga ens. Haha.
Och jag har ingen aning om varför jag är rädd för dem.
Jag har egentligen ingen anledning, som en skräckfilm eller hemskt händelse när jag var liten.
Jag är bara så fruktanvärt rädd.

Tänker inte ens lägga in nån bild på nån äcklig clown, vill inte se nån.
Haha.

Skriv till mig!
Postat av: emmelie :)

hej sötnos!

gratis reklam kan väl aldrig skada för bloggen?

gå in och anmäl dig i "veckans blogg" här: http://emmeliebinett.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html

kram emmelie !

2010-12-19 @ 23:37:28
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0