Eh, whatever! It's just a baby.


Kollade på blogg.se's startsida, och fick lite funderingar när jag kollade på dethär.
En tjej på 15 år som har fått en unge. Hon har (förmodligen) skolarbeten att göra,
en bebis att sköta om osv. och ändå lyckas hon vara näst mest aktiv?
Hur har hon tid med det?
Lite oförståeligt enligt mig.


Skriv till mig!
Postat av: OTTILIA

den bloggen och den tjejen är det värsta jag sett. Utan tvekna. Har du kollat? För det första beter hon sig som om hon vore 12, hon är inte mogen (som du kanske förstår) att ta hand om ett barn, för det andra går hon inte i skolan utan studerar på distans, hemifrån. Så sjukt patetisk. haha

2010-12-20 @ 16:03:50
URL: http://ottiliastridh.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0