F***!

Jag måste bara säga en sak som jag tycker är riktigt löjligt.
Jag brukar följa med en kompis till så kallad "tonår" i kyrkan på fredag kvällar,
hur sorgligt det än låter. Och jag tycker jag är en riktigt bra kompis
som ens följer med dit, då jag inte är nån direkt.. kyrkmänniska. Och fredagkvällar dessutom ;) Haha.

Hur som helst. De vill ju inte att man svär där.
Så istället för att säga "fan", säger de "fisk".
För det första är det sjukt löjligt, haha.
För det andra är det ju lika illa som att säga fan.
Alla vet ju fortfarande vad man menar, och man tänker ju fortfarande "fan" i huvudet,
bara att man säger nåt annat.
Vad är grejen liksom? Haha.



Skriv till mig!
Postat av: Sara

Älskar ditt hår =) Hur stylar du det?^^

2010-12-17 @ 18:47:00
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Hanna.

hahahahahhahahahahahahahah JAG DÖR.

2010-12-20 @ 18:37:59
URL: http://utanklikhet.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0