Min pinsammaste händelse.

Har just nu 0 inspiration. Vet inte vad jag ska skriva eller nånting. Uäh.
Ska iallafall göra dagens listgrej.





Min pinsammaste händelse.
Jag vet preciiis vad jag ska ta. Detta var hemskt, minst sagt.
Detta hände när jag och mamma var på Ica, för kanske 5 år sedan, om inte mer.

Jag brukade alltid ta lite fart med kundvagnen, sedan ta upp fötterna och åka med kundvagnen.
Och ja, detta var väldigt roligt, enligt mig. Haha.
Men just denna gången, så var det något fel med kundvagnen,
så liksom en platta där hjulen satt fast på, lossnade från själva vagnen och flög iväg.

Där stod jag med en helt trasig vagn, med hjul som var 5 m bort och hade rullat in på en tant, haha.
Jag bara kände hur hela ansiktet blev knallrött och hörde nån som började skratta.
Så fick en som jobbade där hjälpa oss med kundvagnen.
Gjorde ALDRIG så efter det, hahaha.


Googlebild.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0