21. Ett annat ögonblick.





Ett annat ögonblick.

Okej, detta är faktiskt ganska roligt.
Det var när jag gick i mellanstadiet. Vi hade idrott och skulle ha orientering.
För övrigt tycker jag att det är skittråkigt och har aldrig varit bra på det.
Iallafall, jag och min kompis Linnéa var i princip vilse.. Vi var tydligen uppe på ett berg,
och längst ner så skulle vi mötas sen. Så jag tror vi fick för oss att vi skulle klättra ner.
Det var höst, blött och halt.
Jag stod vid kanten och skulle precis börja sjunga på "vilse i skogen" med Markoolio,
då jag halkade till, och rullade ner för hela berget. Gjorde kullerbyttor och allt. Hahaha.

När jag väl var nere, en aning blöt, mossa och löv i håret, kollar jag upp
och ser Linnéa helt chockad.. Sen började vi asgarva.

Men just ögonblicket när jag trillade ner, så trodde jag att jag skulle dö,
eller åtminstone bryta nåt. Var ganska läskigt.. Haha.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0