Lasse Lindh & helg.

Alltså jag måste bara skriva att Lasse Lindh skrev till mig på facebook.
Han är en av mina favoritartister, så är helt upprymd!
Tycker det är asbra med artister som skriver till sina fans. Man blir hur glad som helst! :D
Kände bara att jag var tvungen att skriva det (;   Heh.

Men nu är det bara fredag kvar som inte är särskilt jobbig.
Sen blir det att vara hos babe hela helgen, så blir inte mycket inlägg.
Men tror de flesta åker till sälen, åre och allt vad det heter,
så tror inte det märks om jag skriver lite mindre under helgen, heh.


Lasse Lindh - Svenska hjärtan.



Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit.
Skitsnack, ge mig kärlek
och passion
och hunger
och magi så smälter jag rakt av.
Och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge
jag vet, jag vet
men ett liv med låga krav är som sommar utan sol
och vinter utan snö
Och vem vill leva så?

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

vad skrev han då? :)

2010-02-13 @ 23:19:27

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0