Min alexander.

Innan denna dagen är slut vill jag bara skriva nåt litet om min älskling,
och våra minnen.

Första gången vi träffades. Jag föll pladask direkt.
Jag ville verkligen kyssa dig, men vågade inte. Så jag lyckades lura till mig två pussar.
Hur berättar jag inte, heh. Men du vet, alex :)
Jag kommer ihåg att jag ville ha dig hur mycket som helst.

Det datumet vi blev tillsammans (3 oktober).
Hur otroligt jävla lycklig jag var då. Kunde knappt inte tro på det.

Gångerna vi gråtit tillsammans. Skrattat tillsammans (miljontals gånger).

När vi firade nyår tillsammans.
Och idag när vi "firade" alla <3s-dag.

...

Listan kan egentligen göras väldigt lång med alla stunder vi haft tillsammans.
Alla gånger har varit med varandra.
Men detta får räcka för idag ;)

Nu är denna dagen över då. Vilken kanske är bra för singlarna,
men lite tråkigare för dem som är upptagna. Eller?

Skriv till mig!
Postat av: Alx

Emilia, jag älskar dig. Du är hur underbar som helst. Du är bäst i hela världen! <3 Puss & Kram

2010-02-14 @ 23:55:32
URL: http://alexsan.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0