min helg.

I lördags kom älskling hit och sov över.
På söndagen åkte vi till A6, (köpte hårfärg)
Efter det åkte vi hem till hans kusiner i lekeryd och busade med dem. Hur söta som helst!
När jag kom hem gick jag nästan direkt och la mig.

Stannade hemma idag,
behövde verkligen sova lite och ta det lugnt.
Hade huvudvärk också.



Oj, vad väldigt stor den blev.


Försöker även lära mig lite låtar på gitarr..
Men går inte jättebra och får köra på min brors gamla elgitarr :(
(Davids gitarr på bilden)

Skriv till mig!
Postat av: Alx

lite avundsjuk på att det inte va min gitarr :(

2010-01-26 @ 00:43:39
URL: http://alexsan.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0