party aaaaall night loong!.. eller nä.

Är jag den enda som inte är ute och super mig full som en idiot?
Ibland verkar det så.
Och lite konstigt hur alla tappar hakan när jag säger att jag aldrig druckit.
Jag tror inte det är min grej helt enkelt.
Så nu sitter jag här, ensam med en varm oboy och en filt. Tar det så lugnt som det bara går.


I förrgår hade vi för övrigt världens jobbigaste idrottslektion.
Vi hade styrka och fy sjutton vad vi kämpade.
Jag haltar t o m för jag har sån träningsvärk. Tycker det är dåligt att man inte stretchar på idrotten :/

Imorgon ska jag till lilla skillingaryd till min älskling.

Skriv till mig!
Postat av: anna

Nej du är absolut inte ensam.

Senast idag när jag gick hem från bussen kom två-tre fulla fjortisar och gick förbi, är faktiskt glad att jag inte är ngn av dem :)

2010-01-17 @ 19:51:40
Postat av: Anonym

tycker att oboy och en filt låter mycket bättre än att vara ute, supa sig full och göra bort sig framför alla.

2010-01-21 @ 16:52:46

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0