eva, adam & cola.

Idag har jag inte gjort nånting!
Usch, det är verkligen tråkigt att vara sjuk.
Men hade iallafall ingen feber idag (tror jag inte), så imorgon kan jag nog försöka hitta på något.


Just nu kollade jag på Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko
och dricker cola (nästan det enda min hals tillåter)

Hah, älskar gamla filmer. Så himla söta.


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

älskar den filmen, så sjukt söta är dom! :D

2010-03-05 @ 19:10:01
Postat av: Natha from vetlanda you know :D

jag o linda kollar jämt o ständigt på eva&adam filmerna , vi kan alla repliker utantill :'D hahahaha, Tobbe gör hela filmen (y) Btw, ses vi snart eller ? :O<3 Btw, msn ? <3

2010-03-12 @ 18:07:52

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0