plågar mig själv med te.

Är hemma idag. Jag vill verkligen bli frisk nu..!
Vill börja träna!

Någon som har något tips på hur man kan bli frisk?
Är förkyld och så.


Försöker för övrigt lära mig att dricka te.
Jag hatar det och har alltid gjort det. Men vill typ lära mig att dricka det, haha.
Funderar på att göra mig en kopp och plågas.

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Det ända som går igentligen, är bara att ligga ogh sova eller gå en sväng ut eller något, brukar gå bra då, men man ska inte ta tabletter eller så för det funkar inte slls...

2010-03-15 @ 14:24:40
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0