Remember me.

Var på bio för en liten stundsen med älskling.
Kollade på Remember me då, som kanske rubriken avslöjar, heh.
Den var hur bra som helst, och verkligen värd att se.

Innan det fikade vi på claras också.
Hur mysigt som helst.



Skriv till mig!
Postat av: Alx

Sjukt kul helg med dig älskling.

Jag kommer sakna dig jätte mycket när jag är i Karlstad. Du kan smsa när du vill, men om jag inte svarar på typ 1 timme så har jag match :P



Jag älskar dig Emilia <3

2010-03-14 @ 05:03:16
URL: http://alexsan.blogg.se/
Postat av: Natta.

jag praoade på claras nice fik men rena rama **** o prao där o__o

2010-03-20 @ 23:35:25

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0