1. Presentera mig själv.

Jag tänkte göra en liten lista på bloggen,
som håller på i en månad.
Dock kommer jag skriver andra saker också, men ah. Det verkade kul!

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Min pinsammaste händelse.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Vad jag vill bli när jag blir stor.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Presentera mig själv.
Jag heter Emilia,
om det är någon som har missat det.
Jag bor i Jönköping/Huskvarna med min familj som består av
mamma, pappa, storebror och två hundar.
Jag ses nog som en väldigt glad person, gillar att få folk att skratta.
Men kan även vara rätt blyg.. Men det jobbar jag på, för det vill jag inte vara!
Gillar också att lära känna nya människor :)


Skriv till mig!
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) inte så mycket, ligger i soffan. Ska du göra något kul i helgen då? :)

2010-11-24 @ 13:33:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: S.

Längtar redan efter dag två =D

2010-11-24 @ 19:03:06
Postat av: anna

Får jag sno den här? :) Verkar jätteroligt :D

2010-11-27 @ 23:47:12
URL: http://pensando.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0