7. Min bästa vän.





Ska jag vara ärlig, så har inte jag någon bästa vän.
En del säger att alla måste ha en bästa vän, men det har inte jag.
Däremot har jag flera goda vänner. Men det har inte alltid varit så.
Jag har haft bästa vänner innan :)

Men om jag verkligen måste välja någon, får det bli Erica.
Men jag ser inte riktigt henne som en bästavän eller kompis över huvudtaget.
Utan mer som en syster. Det är många som kallar sin bästa vän för syster,
men det är verkligen så för mig.
Hon har alltid funnits där, alltid. Hon har sett mig gråta och skratta.
Hon kan gå mig på nerverna, men hon kan också vara alldeles underbar.






Skriv till mig!
Postat av: guevacci

bara skola :) händer ikväll?

2010-11-30 @ 17:53:22
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: guevacci

bara skola :) händer ikväll?

2010-11-30 @ 17:53:29
URL: http://guevacci.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0